BS 11200 – Το πρότυπο διαχείρισης κρίσεων

Η ικανότητα διαχείρισης κρίσεων αποτελεί χαρακτηριστικό ενός ανθεκτικού οργανισμού. Αφορά την ικανότητα ενός οργανισμού να προβλέπει, να προτεραιοποιεί και να προετοιμάζεται για πιθανές κρίσεις καθώς και να αποκρίνεται αποτελεσματικά σε περίπτωση εμφάνισής τους, ώστε να διασφαλίζονται οι αντικειμενικοί σκοποί, η βιωσιμότητα και η φήμη του οργανισμού.
Ιδιαίτερα και πολλές φορές απρόβλεπτα γεγονότα δημιουργούν καταστάσεις κρίσης όπου η προετοιμασία είναι απαραίτητη για την άμεση και αποτελεσματική διαχείρισή τους. Η προετοιμασία προϋποθέτει μια συστηματική και προνοητική προσέγγιση που προσφέρει καθοδήγηση, καθορίζει αρμοδιότητες και εκπαιδεύει τα κατάλληλα στελέχη. Εν συνεχεία, θα πρέπει να αξιολογείται και να αναπτύσσεται με συνεχή, σκόπιμο και μεθοδικό τρόπο ώστε να παραμένει αποτελεσματική.
Η ανάπτυξη της ικανότητας διαχείρισης κρίσεων πρέπει να είναι μια δραστηριότητα ανάλογη με το μέγεθος και τις ιδιαιτερότητες ενός οργανισμού. Για τον λόγο αυτό η PRIORITY μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σας στη σύνταξη ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσεων και να σας παρέχει καθοδήγηση και βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία, τη λειτουργία, τη συντήρηση και τη βελτίωση της ικανότητας διαχείρισης κρίσεων βάσει του προτύπου BS 11200: 2014.

Η PRIORITY λαμβάνοντας υπόψη το πρότυπο αναπτύσσει ένα Πλαίσιο πολιτικών και διαδικασιών Διαχείρισης Κρίσεων, ώστε:

  • να αναπτυχθεί η ικανότητα διαχείρισης κρίσεων του κάθε οργανισμού
  • να συσταθούν κατάλληλες οργανωτικές δομές για την αντιμετώπιση κρίσεων (Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων, Ομάδα Έκτακτων Επικοινωνιών, κλπ.)
  • να αναπτυχθούν κατάλληλοι υποστηρικτικοί μηχανισμοί με σκοπό:
    • τη συστηματική αναγνώριση πιθανών σεναρίων κρίσης σε βραχυπρόθεσμους αλλά και μακροπρόθεσμους χρονικούς ορίζοντες
    • την προτεραιοποίηση σεναρίων κρίσης ανάλογα με τις πιθανές επιπτώσεις τους στη φήμη, τη βιωσιμότητα αλλά και τους αντικειμενικούς σκοπούς του οργανισμού
    • την προετοιμασία κατάλληλων διευθετήσεων απόκρισης
    • την έγκαιρη προειδοποίηση για επιλεγμένα σενάρια κρίσεων
    • την αποτελεσματική ενημέρωση της Διοίκησης σε έκτακτες καταστάσεις
  • να συνταχθεί Σχέδιο Διαχείρισης Κρίσεων για τα πλέον κρίσιμα σενάρια Κρίσιμα
  • να καθιερωθούν κατάλληλες διοικητικές διαδικασίες ώστε να εξασφαλιστεί η συστηματική εφαρμογή αλλά και εξάσκηση του Πλαισίου Διαχείρισης Κρίσεων
  • να επιθεωρείται το επίπεδο εφαρμογής του Πλαισίου ανά τακτά χρονικά διαστήματα, με στόχο τη συνεχή βελτίωση

Θέλετε να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες και τις λύσεις που μπορούμε να παράσχουμε σε εσάς;

Απόφοιτη του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (Πανεπιστήμιο Κρήτης) και με μεταπτυχιακό στο Διεθνές Marketing (University of London). Διαθέτει σημαντική εμπειρία ως επιθεωρήτρια συστημάτων διαχείρισης, και έχει εργασθεί για δέκα και πλέον χρόνια ως επιτελικό στέλεχος στον τομέα των πωλήσεων και της εταιρικής επικοινωνίας σε μεγάλους πολυεθνικούς Οργανισμούς.
Λίλη Μυλωνά
Sales, Director

Επικοινωνήστε με τη

Sales Director της PRIORITY

κ. Λίλη Μυλωνά,

[email protected]

T. 210 2509900