Η ικανότητα διαχείρισης κρίσεων αποτελεί χαρακτηριστικό ενός ανθεκτικού οργανισμού. Αφορά την ικανότητα ενός οργανισμού να προβλέπει, να προτεραιοποιεί και να προετοιμάζεται για πιθανές κρίσεις καθώς και να αποκρίνεται αποτελεσματικά σε περίπτωση εμφάνισής τους, ώστε να διασφαλίζονται οι αντικειμενικοί σκοποί, η βιωσιμότητα και η φήμη του οργανισμού. Ιδιαίτερα και πολλές φορές απρόβλεπτα γεγονότα δημιουργούν καταστάσεις κρίσης όπου η προετοιμασία είναι απαραίτητη για την άμεση και αποτελεσματική διαχείρισή τους. Η προετοιμασία προϋποθέτει μια συστηματική και προνοητική προσέγγιση που προσφέρει καθοδήγηση, καθορίζει αρμοδιότητες και εκπαιδεύει τα κατάλληλα στελέχη. Εν συνεχεία, θα πρέπει να αξιολογείται και να αναπτύσσεται με συνεχή, σκόπιμο και μεθοδικό τρόπο ώστε να παραμένει αποτελεσματική. Η ανάπτυξη της ικανότητας διαχείρισης κρίσεων πρέπει να είναι μια δραστηριότητα ανάλογη με το μέγεθος και τις ιδιαιτερότητες ενός οργανισμού. Για τον λόγο αυτό η PRIORITY μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σας στη σύνταξη ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσεων και να σας παρέχει καθοδήγηση και βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία, τη λειτουργία, τη συντήρηση και τη βελτίωση της ικανότητας διαχείρισης κρίσεων βάσει του προτύπου BS 11200: 2014.
Η PRIORITY λαμβάνοντας υπόψη το πρότυπο αναπτύσσει ένα Πλαίσιο πολιτικών και διαδικασιών Διαχείρισης Κρίσεων, ώστε:
Θέλετε να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες και τις λύσεις που μπορούμε να παράσχουμε σε εσάς;
Επικοινωνήστε με τη
Sales Director της PRIORITY
κ. Λίλη Μυλωνά,
[email protected]
T. 210 2509900