To Mystery shopping είναι μία μεθοδολογία ελέγχου των παρεχόμενων υπηρεσιών όπου κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό επισκέπτεται ή έρχεται σε επαφή μέσω email ή τηλεφωνικά με την εταιρεία και λειτουργεί ως πελάτης. Ο Mystery Shopper ελέγχει συγκεκριμένα σημεία τα οποία έχουν συμφωνηθεί με την εταιρεία και αφορούν ενδεικτικά θέματα όπως: • Συμπεριφορά προσωπικού • Εμφάνιση και υγιεινή προσωπικού • Γνώσεις προσωπικού με προϊόντα/ υπηρεσίες • Τήρηση διαδικασιών • Καθαριότητα και τακτοποίηση χώρων • Διαθεσιμότητα προϊόντων και εξοπλισμού • Χρόνος αναμονής και εξυπηρέτησης • Διαχείριση παραπόνων • Διαχείριση απαιτητικών πελατών Με την ολοκλήρωση της επίσκεψης, ο Mystery Shopper συμπληρώνει συγκεκριμένη έκθεση όπου βαθμολογεί συγκεκριμένα κριτήρια και προσδιορίζει και τα σημεία απόκλισης ή προς βελτίωση. Επομένως, η εταιρεία αξιοποιώντας τα παραπάνω δεδομένα μπορεί να υλοποιήσει στοχευμένες διορθωτικές ενέργειες οι οποίες θα βελτιώσουν άμεσα την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η PRIORITY μπορεί να αναλάβει όλα τα στάδια υλοποίησης project Mystery Shopper από την κατάρτιση του ερωτηματολογίου μέχρι την εκτέλεση και την έκδοση των αντίστοιχων αναφορών.
Θέλετε να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες και τις λύσεις που μπορούμε να παράσχουμε σε εσάς;
Επικοινωνήστε με τη
Sales Director της PRIORITY
κ. Λίλη Μυλωνά,
[email protected]
T. 210 2509900