Παροχή Υπηρεσιών Πληροφορικής σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές του πλαισίου ITIL.

Οι λειτουργίες μιας επιχείρησης και οι υπηρεσίες που παρέχει εξαρτώνται ολοένα και περισσότερο από τις τεχνολογίες πληροφορικής (ΙΤ), στις οποίες βασίζονται για να είναι περισσότερο αποδοτικές ή/ και καινοτόμες. Ως εκ τούτου, κάθε οργανισμός απαιτείται να επενδύσει σε υλικούς και ανθρώπινους πόρους για την υποστήριξη και τη συνολική διαχείριση των υπηρεσιών πληροφορικής, ώστε να υποστηρίζουν αποτελεσματικά τους επιχειρησιακούς στόχους. Στο πλαίσιο αυτό, οι IT και Business Managers αντιμετωπίζουν αρκετές προκλήσεις, οι κυριότερες εκ των οποίων αφορούν τα εξής:
• Ευθυγράμμιση και συσχετισμός των επιχειρησιακών και ΙΤ στόχων
• Μέτρηση της οργανωσιακής αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας του IT
• Βελτιστοποίηση του κόστους κτήσης (TCO) των τεχνολογιών πληροφορικής
• Ισορροπία μεταξύ εξωτερικών και εσωτερικών ανθρώπινων πόρων
• Διαχείριση των συνεχόμενων αλλαγών σε επιχειρησιακό και τεχνολογικό επίπεδο
• Αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορικής ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Το πλαίσιο καλών πρακτικών ITIL (IT Infrastructure Library) περιλαμβάνει κατευθύνσεις και οδηγίες για την αποτελεσματική διαχείριση των υπηρεσιών πληροφορικής, με σκοπό την υποστήριξη μιας επιχείρησης στην επίτευξη των στρατηγικών και επιχειρησιακών της στόχων, στη μείωση των διακοπών στις υπηρεσίες και την απώλεια παραγωγικών ωρών, στη μείωση του κόστους και στην καινοτομία. Βοηθάει τις επιχειρήσεις να εφαρμόσουν ένα πλαίσιο διακυβέρνησης των υπηρεσιών πληροφορικής για όλο τον κύκλο ζωής τους, εστιάζοντας στη συνεχή μέτρηση και βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, τόσο από επιχειρησιακής σκοπιάς όσο και από την οπτική του πελάτη. Περιλαμβάνει πέντε βιβλία όπου σε κάθε ένα αναλύονται καλές πρακτικές και παρέχονται οδηγίες για:
• την πλήρη και εις βάθος κατανόηση των αναγκών των πελάτων, είτε υφιστάμενων είτε υποψήφιων, με σκοπό να επιλεχθούν οι κατάλληλες υπηρεσίες που θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες αυτές (Service Strategy)
• το σχεδιασμό κατάλληλων και καινοτόμων υπηρεσιών πληροφορικής, συμπεριλαμβανομένης της αρχιτεκτονικής τους, των διαδικασιών, των πολιτικών και της απαραίτητης τεκμηρίωσης (Service Design)
• τη μετάβαση των σχεδιαζόμενων υπηρεσιών σε παραγωγική λειτουργία (Service Transition)
• τη διαχείριση των υπηρεσιών κατά την περίοδο παροχής τους στους πελάτες (π.χ. αντιμετώπιση περιστατικών, εξυπηρέτηση αιτημάτων, διαχείριση προσβάσεων), εντός των συμφωνημένων επιπέδων ποιότητας (Service Support)
• τη συνεχή παροχή αξίας στους πελάτες μέσω της συνεχούς βελτίωσης και εξέλιξης των παρεχόμενων υπηρεσιών (Continual Service Improvement).
Η PRIORITY διαθέτει μια ομάδα πιστοποιημένων συμβούλων με εμπειρία στην εφαρμογή του ITIL και των πρακτικών IT Service Management, που είναι σε θέση να υποστηρίξουν την επιχείρησή σας:
• στην αξιολόγηση των πρακτικών σας συγκριτικά με τις καλές πρακτικές του ITIL, προτείνοντας στη συνέχεια στοχευμένες, οικονομικές και ρεαλιστικές δράσεις για την κάλυψη των κενών που θα έχουν εντοπιστεί
• στην αναδιοργάνωση ή/ και απλοποίηση των πολιτικών και διαδικασιών διαχείρισης των πόρων και υποδομών πληροφορικής, με γνώμονα την απλότητα και την καταλληλότητα στις ιδιαιτερότητες και κουλτούρα της επιχείρησής σας
• στην εκπαίδευση του προσωπικού σας στην ορολογία και πρακτικές του ITIL
• στην επιλογή και θέση σε λειτουργία ενός κατάλληλου εργαλείου λογισμικού για την υποστήριξη του νέου μοντέλου λειτουργίας.

Θέλετε να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες και τις λύσεις που μπορούμε να παράσχουμε σε εσάς;

Απόφοιτη του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (Πανεπιστήμιο Κρήτης) και με μεταπτυχιακό στο Διεθνές Marketing (University of London). Διαθέτει σημαντική εμπειρία ως επιθεωρήτρια συστημάτων διαχείρισης, και έχει εργασθεί για δέκα και πλέον χρόνια ως επιτελικό στέλεχος στον τομέα των πωλήσεων και της εταιρικής επικοινωνίας σε μεγάλους πολυεθνικούς Οργανισμούς.
Λίλη Μυλωνά
Sales, Director

Επικοινωνήστε με τη

Sales Director της PRIORITY

κ. Λίλη Μυλωνά,

[email protected]

T. 210 2509900