Πρότυπα εκπαίδευσης – Η διαφορετική προσέγγιση για τον χώρο της εκπαίδευσης

Ο Διεθνής Οργανισμός Τυποποίησης έχει εκδώσει σειρά προτύπων για εκπαιδευτικούς φορείς. Συγκεκριμένα υπάρχουν διαθέσιμα τα εξής πρότυπα:
ISO 29993:2017 Learning services outside formal education – Service requirements
Περιγράφει βασικές αρχές για τον τρόπο παροχής υπηρεσιών μη τυπικής εκπαίδευσης. Ενδεικτικά έχει απαιτήσεις για τα εξής:
• Προσδιορισμός εκπαιδευτικών αναγκών
• Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος
• Επιλογή εκπαιδευτών
• Επιλογή εκπαιδευτικού υλικού
• Επιλογή εκπαιδευτικού εξοπλισμού και χώρου
• Υλοποίηση εκπαιδευτικών υπηρεσιών
• Αξιολόγηση εκπαιδευτικών υπηρεσιών
Το πρότυπο αφορά: Φροντιστήρια, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (π.χ σχολές μαγειρικής), Κέντρα δια βίου μάθησης, Φορείς που παρέχουν e-learning και σεμινάρια σε επαγγελματίες, Ωδεία, Σχολές ηθοποιίας και σκηνοθεσίας

ISO 29991:2014 Language learning services outside formal education – Requirements
Περιλαμβάνει βασικές αρχές για την παροχή υπηρεσιών μη τυπικής εκπαίδευσης για την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Ενδεικτικά έχει απαιτήσεις για τα εξής (ουσιαστικά είναι ίδια με τα παραπάνω):
• Προσδιορισμός εκπαιδευτικών αναγκών
• Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος
• Επιλογή εκπαιδευτών
• Επιλογή εκπαιδευτικού υλικού
• Επιλογή εκπαιδευτικού εξοπλισμού και χώρου
• Υλοποίηση εκπαιδευτικών υπηρεσιών
• Αξιολόγηση εκπαιδευτικών υπηρεσιών
Το πρότυπο αφορά: Φροντιστήρια ξένων γλωσσών, Ινστιτούτα ξένων γλωσσών

ISO 21001:2018 Educational organizations — Management systems for educational organizations — Requirements with guidance for use
Αποτελεί ουσιαστικά την προσαρμογή του ISO 9001 σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Ακολουθεί τη δομή του ISO 9001 και επομένως περιλαμβάνει απαιτήσεις όπως:
• Προσδιορισμός επιχειρησιακού περιβάλλοντος εκπαιδευτικού οργανισμού
• Ανάλυση κινδύνων και ευκαιριών
• Στοχοθεσία
• Εκπαίδευση προσωπικού
• Καθορισμός ελάχιστων επιθυμητών προσόντων για το προσωπικό και τους συνεργάτες
• Αξιολόγηση συνεργατών, προμηθευτών
• Συντήρηση εγκαταστάσεων και εξοπλισμού
• Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικών υπηρεσιών
• Απαιτήσεις για την παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών
• Διαχείριση αλλαγών στον εκπαιδευτικό οργανισμό
• Εσωτερικές επιθεωρήσεις
• Ανασκόπηση της Διοίκησης
• Διαχείριση μη συμμορφώσεων
• Μέτρηση ικανοποίησης πελατών και διαχείριση παραπόνων
• Ενέργειες βελτίωσης
Το πρότυπο αφορά: Φροντιστήρια (ξένων γλωσσών, μέσης εκπαίδευσης, πανεπιστημιακής εκπαίδευσης), σχολεία όλων των βαθμίδων, κολλέγια, ΚΕΚ, Κέντρα δια βίου μάθησης, Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης, Φορείς που παρέχουν e-learning και σεμινάρια σε επαγγελματίες, Ωδεία, Σχολές ηθοποιίας και σκηνοθεσίας

H PRIORITY μπορεί να αναπτύξει είτε μεμονωμένα είτε συνδυαστικά τα παραπάνω πρότυπα για κάποιον φορέα εκπαίδευσης με σκοπό την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την υλοποίηση ενός έργου προστιθέμενης αξίας για την εταιρεία.

Θέλετε να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες και τις λύσεις που μπορούμε να παράσχουμε σε εσάς;

Απόφοιτη του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (Πανεπιστήμιο Κρήτης) και με μεταπτυχιακό στο Διεθνές Marketing (University of London). Διαθέτει σημαντική εμπειρία ως επιθεωρήτρια συστημάτων διαχείρισης, και έχει εργασθεί για δέκα και πλέον χρόνια ως επιτελικό στέλεχος στον τομέα των πωλήσεων και της εταιρικής επικοινωνίας σε μεγάλους πολυεθνικούς Οργανισμούς.
Λίλη Μυλωνά
Sales, Director

Επικοινωνήστε με τη

Sales Director της PRIORITY

κ. Λίλη Μυλωνά,

[email protected]

T. 210 2509900