Incident Management

Διαχείριση Περιστατικών Ασφαλείας

Πολύ συχνά ακούμε για μεγάλης έκτασης περιστατικά παραβίασης της ασφάλειας πληροφοριών, πολλές φορές με καταστροφικά αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Δεν είναι περίεργο, λοιπόν, που η επιστημονική περιοχή της ασφάλειας πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων προσελκύει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον των επιστημόνων και των επαγγελματιών της πληροφορικής, αλλά και των κυβερνήσεων και του κοινού.

Η αντιμετώπιση περιστατικών ασφάλειας είναι ένα φαινόμενο που διαρκώς κλιμακώνεται.

Με τη λύση Incident Management που προτείνει η PRIORITY, ένας οργανισμός μπορεί να διαχειριστεί πλήρως  περιστατικά ασφαλείας, αφού ο στόχος της είναι να εμποδίσει ένα περιστατικό να εξελιχθεί σε πρόβλημα και ένα πρόβλημα να εξελιχθεί σε καταστροφή, επιτυγχάνοντας έτσι την εξισορρόπηση του πεδίου εφαρμογής της διαχείρισης περιστατικών με τα πεδία εφαρμογής της βασικής, ελάχιστης ασφάλειας, της επιχειρησιακής συνέχειας και της ανάκαμψης από καταστροφές. Οι δυνατές πηγές που μπορεί να προέρχεται ένα περιστατικό όπως Κλοπή, Δυσλειτουργία, Παραβίαση, Μη Συμμόρφωση, Διαρροή Πληροφοριών, Απώλεια Πληροφοριών, Καταστροφή, Σφάλμα Χρήσης, Αναφορά Αδυναμίας καθορίζουν και το είδος του περιστατικού.

 

Με την χρήση δυναμικού workflow και ενημερωτικών μηνυμάτων (notification emails) εξασφαλίζεται η αδιάκοπη ροή των εργασιών που απαιτείται να υλοποιηθούν και ειδοποιούνται έγκαιρα τα κατάλληλα άτομα για την ανάθεση που τους έχει γίνει. Παράλληλα, η κατάσταση όλων των περιστατικών ασφαλείας που διαχειρίζεται ο οργανισμός και σχετικά στατιστικά,  παρουσιάζεται, μέσω πίνακα ελέγχου, διαγραμματικά