Παροχή Υπηρεσιών με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής

Αποτελεσματική διαχείριση των τεχνολογιών, ανθρώπων και διαδικασιών για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών

Η PRIORITY είναι η πρώτη εταιρεία συμβούλων στην Ελλάδα που υποστήριξε με επιτυχία μεγάλους Οργανισμούς στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών διαχείρισης των υπηρεσιών που παρέχουν μέσω τεχνολογιών πληροφορικής, καθώς και να πιστοποιηθούν με το σχετικό διεθνές πρότυπο ISO 20000. Επιπλέον, η PRIORITY παρέχει πιστοποιημένα σεμινάρια με αντικείμενο τις βέλτιστες πρακτικές του ITIL σε επαγγελματίες που επιθυμούν:
• να κατανοήσουν βαθύτερα με ποιον τρόπο θα διαχειρίζονται αποδοτικά τις υπηρεσίες πληροφορικής,
• να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους.
Μέσα από την υλοποίηση σύνθετων και απαιτητικών έργων αλλαγής του τρόπου οργάνωσης και λειτουργίας πολύπλοκων δημόσιων και ιδιωτικών Οργανισμών σε τομείς όπως Χρηματοπιστωτικός, Πληροφορική, Τηλεπικοινωνίες κ.α. οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της PRIORITY είναι σε θέση να προσαρμόσουν τις καλές πρακτικές των διεθνών προτύπων στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες οποιουδήποτε Οργανισμού, συμβάλλοντας στην αποτελεσματική και αποδοτική διαχείριση των υπηρεσιών πληροφορικής που παρέχουν (εντός ή εκτός του Οργανισμού). Παράλληλα, γνωρίζουν άριστα τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 20000 και μπορούν να καθοδηγήσουν ιδανικά τα στελέχη ενός Οργανισμού στην πιστοποίησή του.
Η διαχείριση των Υπηρεσιών Πληροφορικής αφορά την αποτελεσματική διαχείριση όλων των παραγόντων που επηρεάζουν το επίπεδο των υπηρεσιών (τεχνολογία, ανθρώπινο δυναμικό και διαδικασίες) στον πλήρη κύκλο ζωής τους, ξεκινώντας από το σχεδιασμό και την υλοποίηση των υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη, προχωρώντας στην παροχή και αποδέσμευσή τους και αντιμετωπίζοντας ενδεχόμενα προβλήματα και αλλαγές που απαιτούνται. Η βιβλιοθήκη καλών πρακτικών ITIL έθεσε τις βάσεις, ενώ το διεθνές πρότυπο ISO 20000 εισάγει ένα μοντέλο συνεχούς βελτίωσης για τη διασφάλιση των ακόλουθων:
• συμφωνία των προδιαγραφών ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών πληροφορικής με πελάτες και προμηθευτές και παρακολούθηση του συμφωνημένου επιπέδου
• κεντρική διαχείριση των αιτημάτων των πελατών και έγκαιρη αντιμετώπιση των περιστατικών, προβλημάτων και συμβάντων, βάσει προκαθορισμένων διαδικασιών
• παρακολούθηση των αλλαγών που προκύπτουν από αντιμετώπιση προβλημάτων και έλεγχος της επίπτωσής τους στο σύνολο των υποδομών πληροφορικής
• παρακολούθηση της διαθεσιμότητας των υπηρεσιών και έλεγχος της επάρκειας των υποδομών για την κάλυψη των αναγκών των πελατών.
Συνοπτικά, για τη βέλτιστη διαχείριση των Υπηρεσιών Πληροφορικής, η PRIORITY παρέχει τις ακόλουθες υπηρεσίες:
• Σχεδιασμός οργανωτικού και λειτουργικού μοντέλου, βάσει βέλτιστων πρακτικών, προσαρμοσμένων στις ανάγκες του Οργανισμού
• Κατάρτιση Καταλόγου Υπηρεσιών
• Ανάπτυξη Service Level Agreements (SLAs)
• Ανάπτυξη Πολιτικών, Διαδικασιών και Οδηγιών ως μέρος ενός ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης
• Αξιολόγηση τεχνολογικών εργαλείων για την υποστήριξη του νέου μοντέλου λειτουργίας
• Υποστήριξη κατά την αρχική λειτουργία και παραμετροποίηση του τεχνολογικού εργαλείου
• Καθοδήγηση στην επιλογή και εφαρμογή του πλαισίου παρακολούθησης (επιλογή δεικτών, παραγωγή αναφορών κ.λπ.)
• Εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού
• Εσωτερικές επιθεωρήσεις
• Πιστοποίηση κατά ISO 20000.