Risk Management

η Διαχείριση Ρίσκου πιο εύκολα

Η ανάληψη ρίσκου για την επιδίωξη οφέλους αποτελεί εγγενές χαρακτηριστικό όλων των οργανισμών. Η ύπαρξη πολλαπλών διαστάσεων όπως εταιρείες ομίλων, τοποθεσίες, περιοχές κινδύνων κ.λπ., πολλές φορές περιλαμβάνει εμπλοκή διάφορων ρόλων και μεθοδολογιών αξιολόγησης με αποτέλεσμα να δυσχεραίνει τη διαχείριση του ρίσκου και την επίτευξη του επιθυμητού επιπέδου. Επιπροσθέτως, εκτός από θέματα λειτουργικών κινδύνων, η αξιολόγηση και διαχείριση ρίσκου είναι ενσωματωμένη στο σύνολο των διεθνών προτύπων διαχείρισης ως απαίτηση συμμόρφωσης.

Η διαχείριση ρίσκου αφορά κυρίως τους εξής τομείς:

  • Αναγνώριση και αξιολόγηση κινδύνων.
  • Έγκριση αξιολόγησης κινδύνων.
  • Σχέδιο / πλάνο αντιμετώπισης κινδύνων.
  • Επαναξιολόγηση κινδύνων.

Η παρακολούθηση και διαχείριση των παραπάνω σε πολλαπλές διαστάσεις είναι μία απαιτητική διαδικασία, καθώς περιλαμβάνει τη διαχείριση πληροφορίας που πρέπει να συντηρείται για διαφορετικά πεδία εφαρμογής και από διαφορετικούς εμπλεκόμενους ρόλους. Η μη εφαρμογή των παραπάνω ενδέχεται να οδηγήσει σε ανάληψη κινδύνων με μη αποδεκτές επιπτώσεις ή στην απώλεια οφέλους λόγω μη ανάληψης κινδύνου.

Η PRIORITY κατανοώντας τις παραπάνω δυσκολίες, ανέπτυξε ένα εξειδικευμένο module για την αξιολόγηση και διαχείριση κινδύνων των οργανισμών, το οποίο έχει ενσωματώσει στην πλατφόρμα eQualSuite.

Οι δυνατότητες που καλύπτει το συγκεκριμένο module είναι οι εξής:

  • Δημιουργία πολλαπλών διακριτών αξιολογήσεων κινδύνων.
  • Υποστήριξη πολλαπλών διαστάσεων (τοποθεσίες, επιχειρησιακές διεργασίες, περιοχές κινδύνων, κατηγορίες κινδύνων κ.λπ.).
  • Δυνατότητα δημιουργίας μεθοδολογίας εκτίμησης κινδύνων.
  • Πίνακα ελέγχου κινδύνων.
  • Παραγωγή αναφορών.
  • Σύνταξη και παρακολούθηση πλάνου αντιμετώπισης κινδύνων.
  • Επαναξιολόγηση κινδύνων.
  • Λίστα εργασιών.
  • Ροή εργασιών (workflow).